سنگ جواهر آزوریت و ایده های طراحی جواهر

مدیر فروش آبان 19, 1402 دیدگاه‌ها برای سنگ جواهر آزوریت و ایده های طراحی جواهر بسته هستند

آزوریت به دلیل پایین بودن سطح سختی به ندرت در جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد آن در جواهرات به سنجاق ها، گوشواره، مهره ی گردنبند و گل سینه محدود می شود. سنگ آزوریت برای تزیین حلقه و انگشتر پیشنهاد نمی شود. آزوریت در گذر زمان به تغییرات آب و هوایی حساس بوده و رنگ آن در به مرور و یا بر اثر گرما روشن تر می شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی باعث رنگ پریدگی این سنگ خواهد شد.

آزوریت سنگ سیاره ی زهره و نماد زودیاک بز(کپریکورن) می باشد. با وجود اینکه آزوریت به عنوان یک سنگ ماه تولد به رسمیت شناخته نمی شود، باور عمومی بر این است که قدرت های نجومی بسیاری دارد.

توصیه:  ویژگی ها و قدرت های درمانی متناوب و متافیزیک کریستال پیشنهادهای قطعی ارائه نمی دهند. افسانه های تشریفاتی، اسطوره ای و سنتی مربوط به سنگ های جواهر از منابع مختلفی جمع آوری شده اند. این پیشنهادات به جای نسخه های دکتر قرار نمی گیرند. سنگ های جواهر هیچ گونه خاصیت درمانی و پزشکی را تضمین نمی کنند.

در هنگام جااندازی آزوریت در جواهر باید به آن گرما دهیم که این موضوع سبب آسیب های جدی در رنگ سنگ خواهد شد. سوار کردن آزوریت در دمای اتاق انجام می گیرد. خاکه ی آزوریت سمی است، بنابراین نباید بلعیده شود. در برش، صیقل دادن و جااندازی آزوریت باید دقت کافی به خرج دهید تا هیچ یک از اجزا و گرده ی سنگ بلعیده نشود، بنابراین باید ماسک محافظ بر روی دهان قرار دهید.

نکته: سنگ های جواهر باید بر حسب اندازه خریداری شوند و نه وزن قیراط. سنگ های رنگی به نسبت اندازه به وزن متفاوت هستند. برخی از سنگ ها بر اساس وزن بزرگتر و برخی دیگر کوچکتر از الماس هستند.https://javahersazi.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.