طوفان شن از فضا چطور دیده می‌شود؟

مدیر فروش فروردین 10, 1403 دیدگاه‌ها برای طوفان شن از فضا چطور دیده می‌شود؟ بسته هستند
طوفان شن از فضا چطور دیده می‌شود؟

در زمان‌های نه چندان دور، انسان‌ها هیچ تصویری از اینکه کره زمین واقعاً چه شکلی است نداشتند. در حقیقت، هیچکس نتوانسته بود آنقدر از زمین فاصله بگیرد که بتواند شکل واقعی این کره خاکی را متصور شود. اما امروزه همه ما با شکل ظاهری کره زمین آشنایی کاملی داریم و به لطف مأموریت‌های فضایی ناسا،‌ ایستگاه فضایی و تلسکوپ‌ها و دوربین‌هایی که به فضا ارسال شده‌اند، از جزئی‌ترین بخش‌های محل زندگی خود نیز اطلاعات نسبتاً دقیقی داریم.

با وجود تصاویر زیادی که از کره زمین ثبت شده، هنوز هم دیدن برخی صحنه‌ها و تصاویر می‌تواند انسان را ذوق‌زده کند. به عنوان مثال، تغییرات آب و هوایی و طوفان‌ها با اینکه برای ساکنان زمین می‌توانند مهلک و ترسناک باشند، اما تماشای آن‌ها از فضا بسیار لذت‌بخش است! طوفان شن یکی از این رویدادهای طبیعی است که مطمئناً بسیاری از شما تا به حال تصویری فضایی از آن را ندیده‌اید.
خوشبختانه به لطف یکی از فضانوردانی که اخیراً به وسیله موشک اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی فرستاده شده، تصویری جالب و زیبا از وقوع طوفان شن در صحرای عربستان ثبت و در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. تصویری که اقای داگلاس در اکانت توییتر خود منتشر کرده و در بالا می‌توانید مشاهده کنید، یک طوفان شن بزرگ را نشان می‌دهد که بر فراز کشورهای قطر، امارات متحده و عربستان جریان دارد.
منبع:beebom

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.