گارنت Garnet سنگ اقبال متولدین دی ماه

مدیر فروش دی 4, 1392 دیدگاه‌ها برای گارنت Garnet سنگ اقبال متولدین دی ماه بسته هستند

گارنت یادمان دومین و ششمین سالگرد ازدواج و سمبل وفاداری و پایداری است . به عنوان التهام بخش شهرت دارد . آرامش و خوابی بدون کابوس را به همراه دارد . محافظی خوب و مانع تاثیر امواج منفی به ویژه در تاریکی بوده موجب افزایش قوای بدن و استقامت جسمی می باشد . باعث تقویت قلب و عروق ، موجب خون و خونسازی می گردد . خستگی و تحلیل قوا را زایل می گرداند . اثر محرک بر اندام تولید مثل داشته ، توانایی جنسی را زیادکرده ، ناتوانی جنسی را از بین می برد . به مویرگهای نایزه و ریه ها استحکام می بخشد . بر علیه التهابات مفصلی ، روماتیسمی ، بیماری های پوستی به کار میرود . کلیه ها و طحال و کبد را تقویت می کند . از آشفتگی ذهنی می کاهد . دارای اثر اصلاح کننده ای بوده . انژی و شجاعت می دهد . باعث بیداری اعتماد به نفس ، دارای اراده و موفقیت می رود .به دلیل نفوذش به غده هیپوفیز برای مدیتیشن بسیار عالی است . دارای قدرتی است که ما را با با زمین مرتبط کرده و در پیش برد زندگی دنیوی کمک بسزایی می نماید . مختص صور فلکی حمل و عقرب و به چاکرای ریشه تعلق دارد .
ویژگی های متولدین دی : بلند نظر ، رهبر ، کمال طلب . متولدین دهه اول این ماه افرادی مقاوم ، باثبات بااراده ، خوش برخورد ، بامحبت ، با گذشت ، شجاع ، همسر دوست ، مشاوری خوب ، مقاوم در برابر مشکلات و کمبود و بیماریها و صدمات ، موفق ، متخصص ، مبتکر ، درستکار ، وفادار ، کوشا ، عمر زیاد ، دوستدار زندگی آرام و بی دردسر ، دارای ضاهری آرام و درونی ناآرام ، پر انرژی ، پرانرژی ، شریک مطمئن ، شوخ طبع ، متکی به تجربه ، خوش فکر سرگرمی اصلی مطالعه و مسافرت . متولدین دهه دوم این ماه عموما افرادی خوش شانس ، عمری طولانی ، سخاوتمند ،صبور ، منضبط ، آراسته ، خوش پوش ، سرگرمی اصلی مطالعه و مسافرت . متولدین دهه دوم این ماه عموما افرادی خوش شانس ، عمری طولانی ، سخاوتمند ، صبور منضبط ، آراسته ، خوش پوش ، در انتخاب دوست محتاط ، عاشق طبیعت و سفر ، از نظر جسمی و روحی مقاوم ، طالب مشاغل فکری ، بعضا مستعد هنر و ادبیات ، بعظا مبتکر ومخترع ، راستگو ، دست و دلباز ، پایبند آْسایش خانواده و اخلاق ، در عشق و دوستی و شراکت پایدار ، مشاغل متولدین ماه سرمایه گذاری ، شرکت دارای مشاغل علمی ، فنی ، فلسفی ، مدیریت ، نظامی گری ، رهبری می باشد . متولدین دهه سوم این ماه : افرادی خوش برخورد ، خوش زبان ، اهل معاشرت ، منظبط ، با اراده ، اعتماد به نفس ، شجاع و بخشنده ، اغلب دوشخصیته ، شخصیت دوم اغلب تند و عجول ، در حالت اول افرادی مودب معاشر ، منتطقی ، مثبت نگر ، علاقمند بهادبیات و هنر ، در اقتصاد موفق ، در زناشویی پر احساس و با مسئولیت ، دارای سلامت جسم و روح ، عمر طولانی ، در مواجهه با مشکلات شجاع و مقاوم ، زمانی شوخ و بذله گو و اجتماعی ، از نظر شغلی محافظه کار و پنهان کار،از نظر مسکونی در حال جابه جایی،علاقمند به پول و سرمایه،طالب جمع،گاه راغب تنهایی،یاور همسر و فرزندان،خوش پوش و خوش خوراک،طالب تفریح،علاقمند طبیعت وسفر،خوش نام،صمیمی و قابل اعتماد، بعضا مشاوری خوب برای خانواده،دوستان و همکاران،
بعضا طرفدار دروغ مصلح آمیز.مشاغل مناسب:فعالیت سیاستی،تبلیغات،امور سرمایه گذاری،تشکل های سیاسی و اجتماعی،مراکز رفاهی،امور عامل المنعه می باشد.
http://polyps.persianblog.ir/

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.