شکارچیان شهاب سنگ

مدیر فروش شهریور 13, 1397 دیدگاه‌ها برای شکارچیان شهاب سنگ بسته هستند
شکارچیان شهاب سنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، شکارچیان شهاب سنگ در بیابان جنوبی مراکش به دنبال یافتن شهاب سنگ هستند تا ثروتمند شوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شکارچیان این گنجینه‌های آسمانی تلاش می‌کنند در بیابان‌های مراکش شهاب سنگ پیدا کنند و با فروش آن‌ها در بازار‌های بین المللی ثروتمند شوند.
محمد بوزگاریان معلم بازنشسته تربیت بدنی که در جستجوهایش از ذره بین بسیار قوی استفاده می‌کند، می‌گوید پیدا کردن شهاب سنگ می‌تواند از پیدا کردن طلا ارزشمندتر باشد. قیمت شهاب سنگ‌ها به نایاب بودن آن، شکل و شرایط آن بستگی دارد. شهاب سنگ‌هایی که از مریخ به زمین سقوط کرده اند بسیار گرانقیمت هستند و گاهی اوقات برای هر گرم آن بیش از هزار یورو می‌ارزد.
وی در چهارسال گذشته شن‌های بیابانی را به امید یافتن شهب سنگ جستجو می‌کند.
این بخش‌های بیابانی مراکش برای جستجوی شهاب سنگ‌ها بسیار عالی است، زیرا وزش باد شهاب سنگ‌های تیره را نمایان می‌کند و پیدا کردن آن‌ها در زیر شن‌های سفید راحت‌تر است.
این شهاب سنگ‌ها برای دانشمندان بسیار باارزش هستند و اطلاعات بسیار خوبی درباره تشکیل منظومه شمسی در چهار و نیم میلیارد سال گذشته و نیز سیاره‌ها و ترکیبات داخلی آن‌ها در اختیارشان قرار می‌دهند. درخواست دانشمندان قیمت شهاب سنگ‌ها و طمع شکارچیان آن را افزایش داده است.
http://www.iribnews.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.