صدف (Abalone)

مدیر فروش آذر 22, 1392 دیدگاه‌ها برای صدف (Abalone) بسته هستند

تاريخچه:اگرچه که يک کريستال نيست اما از قرن ها پيش در ساخت جواهرات مورد استفاده قرار مي گرفته است. Abalone به گوش ماهي معروف است و بوميان آمريکا به عنوان نمادي طبيعي براي تطهير و پاکيزگي از آن استفاده مي کردند. درقبيله Apache (يکي از قبايل سرخپوست آمريکا) در صبحگاه روز عروسي، يعني در آغاز زندگي زنانگي، صدف رابه عنوان مظهر و نماد زن بودن بر پيشاني عروس جوان مي آويختند .

ترکيب شميايي: صدف جزئي از اکوسيستم زنده است و از کربنات کلسيم در اعماق درياها تشکيل شده است.
خواص درماني روحي – رواني: صدف تمام جنبه هاي عنصر آب يعني عشق، زيبائي، نجابت، حمايت، آسايش، آرامش و شادي و تسکين را در خود دارد. صدف براي غلبه بر مشکلات و درگيريهاي احساسي و تسکين و آرام سازي شرايط عاطفي بسيار مفيد است و آرام بخش ذهن وجسم است. صدف حس همکاري و تشريک مساعي فرد را افزايش مي دهد.
خواص درماني جسمي: صدف براي درمان آرتريت ( التهاب مفاصل) و ديگر نارحتيهاي مفصلي، مشکلات عضلاني، ناراحتيهاي قلبي، گوارشي مورد استفاده قرار مي گرفته است.
ارتباط با چاکراها: صدف براي Heart chakra ( چاکراي چهارم) بسيار مفيد است و قلب را از ترس، غم و احساسات منفي پاک مي کند. صدف با انرژي تمام چاکراها در ارتباط است و تأثير بسيار خوبي بر Solar plexus chakra (چاکراي سوم) دارد و دردهاي شکمي را آرام مي کند. با تأثير برThird eye chakra (چاکراي ششم) باعث رشد رواني و افزايش بصيرت و فراست مي گردد.
تطهير و پاکسازي: صدف را هر ماه يک بار با قرار دادن آن در زير آب گرم و يا قراردادن آن در کاسه اي که در آن آب و يک قاشق چايخوري نمک دريا ريخته ايم، بايد از انرژي هاي منفي پاک نمائيم و سپس با قرار دادن آن در زير نور خورشيد و يا زير نور ماه زماني که ماه کامل است به مدت48-24 ساعت دوباره آن را شارژ نمائيم.
منبع؛
http://www.persiajewels.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.