تحقیقات علمی درباره چگونگی عملکرد سنگ نمک

مدیر فروش آذر 26, 1401 دیدگاه‌ها برای تحقیقات علمی درباره چگونگی عملکرد سنگ نمک بسته هستند
تحقیقات علمی درباره چگونگی عملکرد سنگ نمک

همانطور که گفتیم بلورهای درخشنده بر روی سطح نمک می تواند انواع امراض موجود در هوا جذب کنند به این دلیل که دارای یون های بسیار قوی هستند. خورشید می تواند در سنگ نمک و بلورهای شفاف آن تولید انرژی کند و حتی بلورهای نیمه شفاف را نیز تحت انرژی قرار دهد. با این که فرایند یونیزاسیونی که توسط خورشید انجام می گیرد، توسط چشم مسلح قابل مشاهده نمی باشد اما در میان میلیاردها اتم سنگ نمک، بارها و بارها اتفاق می افتد.

 

مانند چیزی شبیه فتوسنتز گیاه. همانطور که می دانید گیاه کربن دی اکسید موجود در هوا را در هنگام روز جذب کرده و از به اکسیژن تبدیل می کند. این کار بارها و بارها انجام می شود بدون این که گیاهان صدمه ای ببینند.

 

کریستال نمک دارای ساختار اتم بوده و این برخلاف بسیاری از مواد معدنی است که دارای ساختار مولکولی هستند. خاصیت اتمی سنگ نمک این امکان را مهیا می کند تا در صورت وجود شرایط مساعد، به انواع حالت ها اعم از جامد و مایع تغییر یابند.

 

شاید بتوان ساده ترین راه برای ایجاد هوای تازه در محیط را باز نگه داشتن آن دانست تا همواره جریان هوای تازه در آن جاری باشد. ولی در بسیاری از شهرهای بزرگ خلاف این قضیه را می بینیم و میبینیم که هوای شهرها علی رغم جاری بودن بیش از پیش آلوده هستند.

 

این آلودگی ها به یک معضل بزرگ تبدیل شده اند به همین دلیل بسیاری از محققان در سراسر جهان در تلاش برای کسب یافتن راه حلی برای از بین بردن این آلودگی ها هستند.

یکی از راه های ارائه شده استفاده از سنگ نمک در منازل شخصی است. اما نه شکل معمول سنگ نمک، بلکه استفاده از لامپ های سنگ نمک. این لامپ ها از طریق قرار گرفتن در سنگ نمک هایی که به تدریج سفت شده اند، درست می شوند.

 

آن ها می توانند به آسانی یون های آلوده و فاسد هوا را جذب کرده و هوایی پاکیزه و تمیز را برای شما ایجاد کنند. در حقیقت این لامپ ها به عنوان یک فیلتر عمل می کنند. امروزه روستائیان با یک خلاقیت ویژه توانسته اند چنین کاری را انجام دهند. آن ها با استفاده از یک شمع و یک سنگ نمک که از کوه گرفته اند می توانند علاوه بر ایجاد منظره ای زیبا، هوای منزل خود را نیز پاکیزه و به دور از امراض نگه دارند.

https://www.beytoote.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.