تورمالين(Tormaline)

مدیر فروش آذر 19, 1392 دیدگاه‌ها برای تورمالين(Tormaline) بسته هستند
تورمالين(Tormaline)

تاريخچه: تورمالين به رنگهاي سياه، آبي، سبز و صورتي موجود است.
ترکيب شيميايي: NaFe2 + 3(AlFe3+) 6(OH)4 (BO3)3 Si6O18
خواص درماني روحي، رواني: اين سنگ به خاطر تنوع در رنگ در رها سازي انرژي بلوکه شده در چاکرها بسيار مؤثر است اين انرژي بلوکه شده باعث استرس و اضطراب مي گردد و بنابراين اين سنگ در درمان تشويش و اضطراب بسيار مفيد است و در متعادل سازي روح و جسم و روان بسيار مفيد است.
تورمالين سبز: اين سنگ براي درمان مشکلات قلبي و بيماريهاي خوني، کاربرد داشته است. تورمالين سبز متعادل کننده احساسات است و باعث ترميم آلام و آسيب هاي گذشته مي شود. اين سنگ افسردگي را از بين مي برد و باعث رفع بي خوابي وتقويت اعصاب و کم شدن استرس مي شود.
تورمالين سياه: اين سنگ انرژيهاي منفي را دفع مي کند و باعث تقويت قلب و تنظيم دستگاه گردش خون مي شود.
تورمالين آبي: گذاشتن اين سنگ روي چاکراي گلو، سبب تقويت ريه و تنظيم غده تيروئيد مي شود. و براي رفع التهاب مفيد است.
تورمالين صورتي: اين سنگ با چاکراي قلب در ارتباط است و سيستم ايمني بدن را تقويت مي کند. به علت آرامش بخشيدن به چاکراي قلب، آرامش عميقي را در فرد ايجاد مي کند و باعث شور و اشتياق و نشاط در زندگي مي شود.
خواص درماني جسمي: سنگ تورمالين براي درمان اضطراب بسيار مفيد است و تأثير بسيار خوبي بر سيستم عصبي دارد و براي درمان وسواس و ترس بسيار مفيد است. براي درمان بيماريهاي روده و طحال بسيار مفيد است. براي درمان آسم و بيماريهاي تنفسي بسيار مفيد است. براي درمان ميگرن استفاده از اين سنگ توصيه شده است. دردهاي ناحيه پشت را تسکين مي دهد.
ارتباط با چاکرا: تورمالين سياه با چاکراي 1، تورمالين سبز با چاکراي 4- در ارتباط است.

تطهير و پاکسازي بلور: تورمالين را براي پاکسازي بايد در آب جاري شستشو داده شود و سپس بايد آن را 24 ساعت در مقابل نور ماه قرار داد.
منبع:
http://www.persiajewels.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.