مالاکيت (Malachite )

مدیر سایت شهریور 12, 1392 دیدگاه‌ها برای مالاکيت (Malachite ) بسته هستند

تاريخچه:  مالاکيت سنگ جواهري است که بسيار مورد توجه مصريان باستان، يونانيان و رومي ها بوده است و براي ساخت زيورآلات استفاده مي شده است. قديمي ترين سنگ يافت شده مالاکيت مربوط به چهار هزار سال قبل از ميلاد مسيح است.

ترکيب شيميايي:  اين سنگ از کربنات طبيعي مس در نزديکي معادن مس در رنگ هاي سبز روشن تا تيره و سبز مايل به آبي پديد مي آيد.

خواص درماني روحي، رواني: مالاکيت انرژي هاي منفي دروني و بيروني را در فرد از بين مي برد و روح اميد و نشاط زندگي را در او پديد مي آورد. اين سنگ در تسکين دردهاي روحي ناشي از خاطرات گذشته بسيار سودمند است.

خواص درماني جسمي: مالاکيت براي درمان اختلالات قاعدگي زنان مؤثر است و به زنان حامله کمک مي کند تا زايمان آسانتري داشته باشند به همين دليل اين سنگ در قرون وسطي به سنگ قابله مشهور بوده است. مالاکيت براي تسکين دردهاي ناشي از ضرب ديدگي و انقباض عضلاب سودمند است. اين سنگ براي درمان آسم و آرتريت نيز مؤثر است و باعث تسکين دردهاي مفصلي مي گردد.

ارتباط با چاکراها: اين سنگ با Heart Chakra( چاکراي 4) در ارتباط است.

تطهير و پاکسازي بلور:  اين سنگ بايد بعد از چند بار استفاده از انرژي هاي منفي پاک گردد براي اين کار چند روش وجود دارد:

1- مي توان مالاکيت را در کاسه اي سراميکي که پر از نمک دريا است قرار داد و سپس آن را در مجاورت نور ماه گذاشت .
2- مي توان در خاک حفره اي ايجاد کرد و سنگ را براي مدت چند روز براي شارژ مجدد در خاک قرار داد.
3- مي توان يک شبانه روز آن را روي سنگ کوارتز قرار داد چرا که کوارتز سنگي است که قابليت جذب انرژي منفي سنگهاي ديگر و شارژ آنها را دارد.

منبع:

http://www.persiajewels.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.