فضانوردان ناسا در حال ساختن ملات سیمانی برای ساخت و ساز روی ماه هستند

مدیر فروش شهریور 14, 1403 دیدگاه‌ها برای فضانوردان ناسا در حال ساختن ملات سیمانی برای ساخت و ساز روی ماه هستند بسته هستند
فضانوردان ناسا در حال ساختن ملات سیمانی برای ساخت و ساز روی ماه هستند

ناسا پروژه بازگشت به ماه و حضور دائمی در قمر زمین را با جدیت دنبال می‌کند. به همین‌خاطر فضانوردان اکنون در حال ساخت ملات سیمانی برای ساخت و ساز سکونتگاه در ماه هستند.

فضانوردان هنوز نتوانسته‌اند به ماه بازگردند؛ اما این باعث نمی‌شود که خود را برای حضور مجدد در قمر زمین آماده نکنند. با توجه به گزارش‌های منتشر شده در اخبار نجوم ناسا می‌خواهد با برنامه آرتمیس در سال ۲۰۲۶ به ماه بازگردد. هرچند اینبار ناسا قصد ندارد ماجرا را با انجام چند آزمایش محدود علمی و برداشتن مقداری از خاک ماه سر هم آورد، بلکه هدف ساخت و ساز روی ماه و بلندپروازی‌های بیشتر در عرصه فضا است.

علاوه بر اینها مهندسان ناسا نگران هستند که هنگام درست کردن بتن در ماه با مشکلاتی همجون ایجاد حباب‌های هوا و شکننده بودن نتیجه نهایی مواجه شوند. تلاش‌های ناسا برای ساخت و ساز در ماه به‌خوبی نشان می‌دهد که اولویت این سازمان فضایی صرفا رفتن به قمر زمین و حضور گسترده در اخبار علمی نیست. آنها می‌خواهند راهی اقتصادی و پایدار را برای حضور دائمی در ماه پیدا کنند.

منبع:gadgetnews.net

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.