قیمت الماس رز لولو چقدر می تواند باشد؟

مدیر فروش آذر 19, 1401 دیدگاه‌ها برای قیمت الماس رز لولو چقدر می تواند باشد؟ بسته هستند
قیمت الماس رز لولو چقدر می تواند باشد؟

الماس ها از نظر ارزش بر اساس چهار C درجه بندی می شوند – رنگ، پاکی، تراش و قیراط. وقتی بحث الماس های رنگی می شود ، به علت کمیاب آنها ، ارزش گذاری سخت و قیمت ها شیب صعودی می گیرند.

جوآنا هاردی، متخصص مستقل جواهرات گرانبها گفت که نمی‌توان حدس زد که قیمت رز لولو تا تراش نهایی چقدر خواهد بود. الماس ستاره صورتی تراش خورده با وزن ۵۹٫۶ قیراطی که در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ به قیمت ۷۱٫۲ میلیون دلار به حراج گذاشته شد همچنان گران ترین الماس فروخته شده تا کنون است. با این حال، برای درک ارزش واقعی آن، رز لولو باید در فرآیندی برنامه ریزی شده برش و صیقل داده شود که الماس ها بعد از تراش معمولا تا نیمی از وزن خود را از دست می دهند.

این الماس صورتی از نظر اندازه چشمگیر است، اما بسیاری از الماس های شفاف بزرگتر از ۱۰۰۰ قیراط هستند. الماس کولینان که در سال ۱۹۰۵ در آفریقای جنوبی یافت شد، به ۳۱۰۶ قیراط می رسد و در عصای پادشاهی بریتانیا قرار دارد. الماس های صورتی معمولاً با معدن آرگیل در شمال غربی استرالیا مرتبط هستند که تخمین زده می شود ۹۰ درصد از الماس های صورتی طبیعی جهان را تولید می کند. با این حال، آنها همچنین در برزیل، هند و تانزانیا و همچنین آنگولا یافت شده اند.

منبع : sangshenas.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.